hejpodig

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hilda Albinsson - 31 oktober 2010 12:56

Hjälp vad mycket klockan är! Ska göra massor av saker så jag vet inte om jag hinner... dom här smileysarna är min favosar:  och  .

Fortsätt läsa min blogg!! Spelar ni något instrument  ??

Jag spelar fiol och går i kör. Går i gympa också om jag glömde att säga det....

Det var det jag ville säga!

Hejdå!!

 

    

Av Hilda Albinsson - 31 oktober 2010 07:49

God morgon! Kom ni ihåg att ställa om klockan i natt?

Det var ju klockan tre man skulle ställa om den till klockan två. Nu är klockan 10 i 8. Men annars skulle den vara 10 i 9. Jag var trött igår så jag gick och la mig redan klockan halv 10. Nu f¨r man sova en äxtra time!!! Bra va?! Tycker i alla fall jag. Det var det jag ville säga!

Tack och adjö vatten och bröd!

 

Av Hilda Albinsson - 30 oktober 2010 16:00

Mitt första inlägg på den här bloggen  .

Det finns mycket mer att göra här en på bloggo.nu. 

bloggo.nu kunde man inte få smileysar. Den här bloggen är super bra ska jag bara säga!!!

Jag är en tjej på 9 år om ni undrar  .

Vilken skola går du på?

Skulle bli super glad om ni kommenterade  !!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards