hejpodig

Alla inlägg under januari 2011

Av Hilda Albinsson - 30 januari 2011 12:55

Just nu är är jag med en kompis som heter Zolfia=)

Med Z och L=)

Hihi, hon sitter och ritar en bild till mig...;)

Och sjunger lite...

Hihihih!

Nu ska jag hem!!

/Hilda

Av Hilda Albinsson - 29 januari 2011 16:17

Jag hatar sport, rita också den värsta jag vet är Justin Bieber(stavning).

Jag är allergisk mot nötter, mjölk och vissa ostar.

Jag fick nästan hoppa över ett år i skolan.

Jag säger ja till många saker fast jag inte kan.

Jag har flera bästisar.

 

Kanske inte jätte stora saker precis!

Av Hilda Albinsson - 29 januari 2011 15:53

  

Rosa hjärtan!

Av Hilda Albinsson - 29 januari 2011 09:50

När jag loggade in så hade jag 15 nya kommentarer..

REKORD!!!!

Och alla var till header-tävlingen så det blir inte en så stor chans att vinna..=) Ledsen att det inte blev en bild på kladd-kakan men pappa bakade så den blev BRÄND...Den skulle vara inne i 20 minuter men den var inne i 40 minuter...Njaa, den blev liten svart, men idag är min fot bättre så jag KANSKE kan gå lite. Jag ska nog ringa Elin nu ni vet hon som har bloggen http://djur-kompisar.bloggplatsen.se, som jag har länkat!

Så, nu måste jag kolla på allas header och tävlingen avslutas den 2 Februari.

 

/Hilda

Av Hilda Albinsson - 28 januari 2011 19:20

Nu så ska jag sätta igång en header-tävling!!

Det går ut på att den som har finast header vinner: tre länkningar, en länkning på en dag!!

Tvåa får en länkning!! Kommentera bara jag e med och skriv blogg-adressen så tittar jag!!

Såå, det går ju ut på att ha snyggast header och lycka till!

Av Hilda Albinsson - 28 januari 2011 17:44

Hade inget att göra så jag sydde ett par vantar och gjorde ett kort med dagens outfit! Här kommer bilderna!     

Av Hilda Albinsson - 28 januari 2011 14:58

Hejhej, jag stukade foten idag på idrotten:( så nu sitter jag här med bandage..inte så himla kul. Nu har en jätte bra person lärt mig att göra snygga header! Eller det är hon som har gjort min som jag har nu! Adressen till hennes blogg är: http://snorptorpan.bloggplatsen.se! Besök den gärna! Och min syrras blogg http://bbeccass.bloggplatsen.se! Ska länk dom bloggarna! Men idag så ska jag FÖRSÖKA baka kladdkaka, bärbakelser, brownies och petit-chouer! MUUMS!! Vi bakar för ett kalas om ni undrar! Min syrras kalas! Hon fyller år om två dagar alltså söndag=)

Jag har inget att berätta utom att det kommer en bild på kladdisen sen!

 

Av Hilda Albinsson - 27 januari 2011 20:17

Skolan börjar 8 imorgon så jag ska nog gå och sova nu...

MEN! Jag har gjort någon liten bild här..

Amen, godnatt!

 

/Hilda  

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards