hejpodig

Alla inlägg under februari 2011

Av Hilda Albinsson - 19 februari 2011 16:15

Efter en skön vecka i sälen så måste vi åka hem imorgon.

Så jag ska åka lite slalom dom sista 45 minuterna!

 

Kommer hem snart igen!

 

Hejdå!

Av Hilda Albinsson - 18 februari 2011 19:45

Nu ska vi till en restruang. Om du inte visste så är vi i sälen!!!

Lite bilder hur det ser ut just nu!!     

 

xoxo

 

//Hilda

Av Hilda Albinsson - 17 februari 2011 12:45

Nu är vi ju i sälen som alla vet så det kommer typ bara 4 inlägg eller något!

Jag hinner typ inte blogg alls då, men hejdå!

 

P.S en bild på hur det ser ut!

   :)

 

//Hilda som gillar att blogga:)

 


Av Hilda Albinsson - 13 februari 2011 21:45

Bild!!     Är i Sälen nu och det är super kul! Våran stuga och bilder hur det ser ut! Det har varit kul idag!   Jag har gjort super mycket!

Nu ska jag titta på TV.

 

xoxo

 

//Hilda

Av Hilda Albinsson - 2 februari 2011 10:46

Jo, jag vill ju video-blogga men det står ju inte ladda upp!

Fattar ni hur man gör eller?

Av Hilda Albinsson - 2 februari 2011 10:07

När jag har skrivit klart detta inlägg så kommer den stora, stora omrstningen som du ska svara "Ja" eller "Nej" på...

Men idag så e jag fortfarande sjuk....

amen nu årkar jag inte blogga mer så hejdå

Av Hilda Albinsson - 1 februari 2011 22:05

E ganska trött nu så jag går nog och lägger mig..

Men näsa e jätte tept, snoret rinner också så har jag ont i halsen...

Men iaf Godnatt!

Av Hilda Albinsson - 1 februari 2011 09:41

Hejhej, just nu är jag sjuk=( Så, jag är hemma från skolan idag=) Igår blogade jag inte för att jag var med mamma på jobbet och vi var där till 01:05 ungefär...Idag så ska jag bara vara hemma och försöka göra mig frisk hur det ska gå till vet jag inte...

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards