hejpodig

Alla inlägg under november 2010

Av Hilda Albinsson - 28 november 2010 16:12

Hej igen jag har saknat dig  !!

Jag är ledsen att jag inte har bloggat men hinner nästan inte det...

Jag ska göra det mer i fortsettningen.

Men..jga har inte så mycket att berätta om den här dagen...jag har varit med en kompis också har min mormor och morfar varit här och sedan  har det inte hänt någor specielt. En sak på bloggen har hänt!! Jo om ni har tagit bilder från mig eller vill det då kan ni inte göra det. Tästa att högerklicka så får du se  !! Men nu ska jag kolla mailen tror jag! Om ni har några frågor om något annat än bloggen så är det bara att kntakta mig på hilda@telia.com. Det var det som jag ville säga!

En sak till!

Bilden blev lite suddig..

 

xoxo

 

//Hilda

 

          

Av Hilda Albinsson - 21 november 2010 19:41

Fredag var zzuper kul=) Jag var ju på idol med min bästsis Elin=) Tyver kommer det inga bilder för jag hade inte med kameran eller mobilen=( Men jag är ledsen att jag inte har bloggat på länge och ska börja med det igen=) Jag gillar inte att blogga jag ÄLSKAR att blogga  !! Men imorgon är det skola som varnligt och vi slutar klockan 14:00 som varnligt också går jag hem själv som varnligt....som varnligt har ajg blivit gaken i att skriva"! Nu är jag hos mormor och morfar och bloggar från deras dator. Jag är medlem på en sida som heter panfu, ett tips för såna i åldern mellan fem till tolv år. Jag gillar iaf panfu och det gör min bästis med  =)

Min panda heter didda-rosa. Nu pratar vi inte om panfu nu pratar vi om hur långt det häe inlägget blir...eller inte..Vi pratar om djur! Jag älskar kaniner, katter, hästar och hundar! Måste tyver sluta blogga nu men jag bloggar mer imorgon och kanske när jag kommer hem!

Av Hilda Albinsson - 16 november 2010 18:46

      Hej!

Vad har du gjort idag???

      !!!!!!!!!!!!!!!

  !Elin har en kompis hos sig så hon bryr sig inte om mig....:(

Titta på noterna!

               

Jag hoppar hopprep!!!!!

fint inlägg?  

Av Hilda Albinsson - 16 november 2010 18:46

      Hej!

Vad har du gjort idag???

      !!!!!!!!!!!!!!!

  !Elin har en kompis hos sig så hon bryr sig inte om mig....:(

Titta på noterna!

               

Jag hoppar hopprep!!!!!

fint inlägg?  

Av Hilda Albinsson - 15 november 2010 17:38

Har ni glömt tävlingen eller?

Jag har gjort ett till pris till er på tävlingen!!

Den som vinner får 200 kr och den som kommer tvåa får 100 kr!!!!

Bra va? Men om ni inte kommer ihåg reglerna så får ni titta här! Det gäller att skriva MINST en rad varför just du ska vinna och sedan så skickar du din hemadress till mig med ett änkelt mail till didda1@live.se Hur enkelt som hälst! Tycker inte ni det? men i alla fall jag har varit med en kompis också ska jag på kalas! Nu ska vi åka!

 

xoxo

 

//Hilda  

Av Hilda Albinsson - 14 november 2010 21:12

Veckans sista inlägg!  

Av Hilda Albinsson - 14 november 2010 19:37

Heej!

Just nu är jag ny duschad  ! Åååh, vad jag längtar till Fredag!

Hoppas jag är med i TV:en då! Men i alla fall, det här ska bli världens bästa vecka! Holler ni med  ? Rösta på omröstningen, snälla!? Bild på mig hur jag brukar se ut när jag e ny duschad! Hejdå vecka 46, kommer sakna dig! Hehe skojade lite! Förlåt för inlägget är så kort men jag måste..eeh, inget..

 

xoxo

 

//Hilda  

Av Hilda Albinsson - 14 november 2010 10:03

Älskar den här dagen! Ska vara med Elin också sa jag på kalas och mycket mer  ! Kommer nog en bild på Elin också! Tror iaf det!! Vad ska ni göra idag? Joo, jag ska...det har jag ju sagt! hihihi! men imorgon är det skolan, dagen efter det är det skola, och sedan är det skola, men efter det är det ju skola, sedan är det skolan, och till sist idol i Karlstad! KUUL  !!

Vadå jag kanse kommer vara med på TV:EN!!♫ ♫ noteer! kul! ♪♀◙¤►‼↕◄!

Vad kan man skriva på en blogg, kan ni ge mig något förslag? Hoppas det! ¨

Det finns inget att göra....kanse..neej. Vad brukar ni göra på söndagar? Jag brukar vara med någon kompis...ska ringa Moa efter det ska jag ringa Elin!

 

xoxo

 

//Hilda

     

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards