hejpodig

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Hilda Albinsson - 6 november 2010 19:09

Jag är zuper(super)glad!

Vad inte varför men jag är det!!

Såå, vad har ni gjort idag?

Vi har fårr besök av min mammas morbror som heter Gunnar  <-----ungefär så där såg vi ut, hehe!

Han är rolig! Men pratar hela tiden.....

Bild på min just nu! Ni ser nog att jag är zzuper glad!

Men jag är också zzzuper trött...zzzzzzzzzzzz  ...

Jag har pratat med min bästis i telefonen nyss så vi karnse ska va imorgon. Men det vet inte jag. Som ni vet om det är några andra frågor en om bloggen så är det bara att kontakta mig på hilda@telia.com. Men hälst inte.

 

xoxp

 

//Hilda  

Av Hilda Albinsson - 6 november 2010 14:37

ni kan vinna 2 hårspännen, 1 röd liten roset, 2 snoddar(svarta) och en hemmagjord grej! Bilder på ungefär hur sakerna kommer se ut!

Jag hittade inte allt men snodden och rosetten är med i alla fall!      Ledsen att snodden blev så liten:(

Den som kommenterar först får min hemmagjorde grej.

Ni sa skriva minst 2 rader varför just DU ska vinna!

Du ska också skicka din hemadress till hilda@telia.com så jag vet vart jag ska skicka det till.

 

xoxo

 

//Hilda

Av Hilda Albinsson - 6 november 2010 11:29

 Hej och god morgon  !!!

Vad ska ni göra idag?

Jag vet inte vad jag ska göra idga men vi får se?

Karnse fråga min kompis vad hon ska göra igag, hehe!

  Men om ni har några frågor om något annat en bloggen är det bara att kontakta mig på hilda@telia.com.

När jag ska skriva ska brukar jag jämt skriva sak så jag får ALLTID sudda!

Vad har ni gjort idag?

Jag har mäst suttit vid datron och sovit!

Snälla rösta på omröstningen, nui är bäst då!

Jag vet att min blogg inte är känd men endå  ....

Vilken känd bloggare gillar ni mäst?

Jag gillar Fokis!

 

xoxo

 

//Hilda

  

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards