hejpodig

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Hilda Albinsson - 2 januari 2011 21:57

Jag är så himla trött nu så jag går och lägger mig snart♫♫♫♪♪♪..

Kom ihåg frågestunden bara!!

Jag kommer att ha veckans blogg varannan dag!

Det är lika mellan ljuslila och ljusgrön på moröstningen  !

69 besökare idag...inte jätte bra...

Kom ihåg omröstningen, så det blir den färgen som DU vill!

 

Godnatt♪♪♪♪♫♫♫♫

 

  

 

Av Hilda Albinsson - 2 januari 2011 14:56


     

Av Hilda Albinsson - 2 januari 2011 12:44

Jag är så himla trött!!!

Snälla ställ en fråga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!

22 har besökt mig idag men 0 kommentarer eller frågor!!!!!!!!!!!

Så, snälla kommentera ställ en fråga och rösta!!!!!

 

  

Av Hilda Albinsson - 2 januari 2011 10:20

Jag ringer inte Moa idag som jag hade tänkt.

Idag byter jag till ljusrosa bakrund som jag hade innan den blåa!

Men imorgon byter jag till något annat:)

Bra va??

Idag så ska jag också byta header.

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag...

Vad ska ni hitta på??

Har ni något bra tips??

Men imorgon i alla fall så ringer jag Moa!

Jag har inte alls så mycket att skriva..

Vi kan väl prata lite om Ludde och Ruffsen???

Ludde är ju tjock!

Ruffsen ser ju ut som en ekorre...

Jag ska städa deras bur idag...

Nu har jag inget mer att skriva så hejdå!!

 

  

 

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards