hejpodig

Alla inlägg under januari 2011

Av Hilda Albinsson - 1 januari 2011 17:41

Har varit inne på KP.chatten igen!!

Jätte kul!

Ni kanske inte vet att jag heter Didda på KP men det gör jag!

Nu kommer det lite bilder:  

 

     

Av Hilda Albinsson - 1 januari 2011 14:31

Glömm inte veckans blogg bara!

Jag år nyss men gillade inte maten...

Ludde och Ruffsen fick gurka!

Dom älskar ju det!

När jag har matat dom så tror dom att jag är GURKA!

Så dom håller på att äter upp mig!

Men gillar ni ljusblå design på bakrundan eller ska jag byta till ljusgrön??

Bild på min och inlägget!  

   Jag tycker jätte mycket om att blogga:)

   Och det tror jag att ni fattar!!

 

  

 

P.S GLÖM INTE     

Av Hilda Albinsson - 1 januari 2011 12:20

Tjooho! Jag ska ha veckans blogg igen och jag avsjöjar vinnaren imorgon cirka 17:00  .

Kommentera bara jag är med och om du inte vinner så får du ändå en länkning och om du vinner så för du en länkning i två veckor i alla inlägg!

Så kom ihåg kommentera bara jag är med!

 

  

 

  

 

  

Av Hilda Albinsson - 1 januari 2011 10:58

1/1-11 massor av ettor!!!!!!!!!!

Men idag så är det ju såklart 2011!

Redan 11 besökare:)

Men inga kommentarer eller frågor:(

Jag har inte alls mycket att skriva nu men jag ska försöka slänga ihop något....

Igår när vi var och skjöt fyverkerier, då var det en underbar i slutet som kom ed på bild:) Typ alla kom ju med på bild:)

Idag så gick jag upp klockan 10:30!!!! Jag sover typ aldrig så länge!!

Men jag tror att det är tre som kommer att följa min blogg!

strunta i bloggen på blogspot läs den här i stället!

Det kommer bilder senare idag som jag lovade.

 

  

 

Presentation


Ha det kul när du läser min blogg och kolla lite då och då...kommentera också;)Kolla tre gånger om dagen så ni inte missar ett inlägg;) min blogg handlar om mitt liv som 9:årig tjej. Jag hoppas värkligen att du gillar min blogg och kommentera gärna!!!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Visst är uusnor underbara?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Andras bloggar=)

Här finns andras bloggar=)

Nytt i bloggen månad Januari!

Jag har header-tävling & veckans blogg VARJE vecka!! Så kika in en gång varje dag helt änkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards